cebramcat | 31 Maig, 2009 18:48 |
Les queixes per no poder veure TV3 a Mallorca, quan se'n tenen ganes, es van estenent més i més arreu del territori. Just suara arriba aquesta comunicació del patriota català de Felanitx Tomeu Mestre ”Balutxo”, qui manifesta:
“Entre dotzenes de correus que he rebut, en transcric un que, si és cert el que diu, convida a mobilitzar-nos d'immediat:
Realment, allà on hi hagi amics com aquests, que es llevin els jutges espanyols que tanquen repetidors als Països Catalans i els feixistes que en cremen.
Això són governs amb un gran sentit de país i que defensen els drets dels ciutadans!
Ens arraconaran cadascú a l'"autonomia" que li pertoca, no sigui cosa que ens mesclem i ens sentim iguals i normals!
Ara qui ens esquartera ja no és Franco. Els seus llinatges són Terribes, Martorell, Montilla, Carod, Saura, Antich, Nadal, Barceló, Lladó!
I els llinatges dels dirigents de les entitats del país que són còmplices amb el seu silenci.
I els dels "gestors i promotors culturals" que prefereixen enriquir-se a costa de claudicacions.
Haurem de tornar a lluitar la mateixa batalla dels anys vuitanta?
Ens faran recular gairebé trenta anys en lloc de deixar-nos avançar?
Defensem nostra cultura cap a tots vuit vents del món; defensem-la a gran altura, sense por ni cap fissura, amb l'orgull de ser qui som. SIAU QUI SOU, MALLORQUINS! SIAU QUI SOU, CATALANS!
| « | Març 2026 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | |||||