promocat

PROMOCAT, una de tantes iniciatives cíviques sorgides a Mallorca amb la finalitat de difondre allò que s'hi fa, encaminat a la promoció i ús de la llengua catalana, no solament en l'àmbit de les institucions públiques, sinó també de les entitats i associacions que conformen la societat civil. A càrrec de: www.cecili.cat

Congrés internacional a Palma, sobre el rei en Jaume

cebramcat | 14 Octubre, 2008 22:02 | latafanera.cat facebook.com google.com

És possible que arribi a passar massa desapercebut als ulls i la consideració de certa gent. No per això, emperò, deixa de tenir la seva importància -social, cultural, i institucional- la celebració d'un esdeveniment que consider que es presenta carregat de significat i d'importància.

Amb motiu de la commemoració del 8è centenari del naixement del rei en Jaume, durant tres dies seguits, al Centre de Cultura de sa Nostra s'està realitzant un Congrés Internacional sobre “La conquesta de Mallorca. L'economia urbana, comercial i marítima. La figura de Jaume I”

 (Segueix)
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb